Convenció de Concessions SDF 2022 de Same,...

Volver

Convenció de Concessions SDF 2022 de Same, Deutz-Fahr i Lamborghini.

22-02-2022

Premi per a Tractonin S.L del millor concessionari de Servei Tècnic 2021

El passat dia 17 de febrer, el nostre company Gerard, com a gerent i representant de Tractonin, va assistir a la Convenció de concessions SDF 2022 organitzada pel grup Same, Deutz-Fahr, Lamborghini celebrada a Madrid.

I van assistir el Sr.Alessandro Aritano, director comercial executiu a nivell mundial, fent una explicació de les dades del grup a nivell global. El Sr. Manuel Alonso, director general de la filial espanyola, que va intervenir explicant les dades de la filial a nivell nacional i també el Sr. José G. Llopis com a director de marketing de la filial, aquest va exposar els nous projectes que volen dur a terme.

Dintre d'aquesta convenció es va fer entrega de diferents premis a concessionaris a nivell nacional, on Tractonin S.L es va endur el Premi a Millor Concessionari de Servei Tècnic 2021 de tot l'Estat.

Tot l'equip de Tractonin estem molt contents i agraïts per aquest premi, que sense la confiança dels nostres clients i l'esforç de la nostra gent no hagués estat posible.

Seguim treballant per donar el millor servei!!!

.........................................

El pasado día 17 de febrero, nuestro compañero Gerard, como gerente y representante de Tractonin, asistió a la Convención de concesiones SDF 2022 organizada por el grupo Same, Deutz-*Fahr, Lamborghini celebrada a Madrid.

Y asistieron el Sr.Alessandro Aritano, director comercial ejecutivo a nivel mundial, haciendo una explicación de los datos del grupo a nivel global. El Sr. Manuel Alonso, director general de la filial española, que intervino explicando los datos de la filial a nivel nacional y también el Sr. José G. Llopis como director de marketing de la filial, este expuso los nuevos proyectos que quieren llevar a cabo.

Dentro de esta convención se hizo entrega de diferentes premios a concesionarios a nivel nacional, donde Tractonin S.L se llevó el premio a Mejor Concesionario de Servicio Técnico 2021 de todo el Estado.

Todo el equipo de Tractonin estamos muy contentos y agradecidos por este premio, que sin la confianza de nuestros clientes y el esfuerzo de nuestra gente no hubiera estado posible.

Seguimos trabajando para dar el mejor servicio!!!